FIT BIT VERSA

14. června 2018


Už je to nějaký čas, co jsem si pořídila chytré hodinky. A právě teď je ideální doba k tomu, abych se s vámi podělila o moje zkušenosti s touto vymožeností. Nebyla bych to já, kdybych nezatoužila po něčem, co mi ulehčí můj životní styl a díky čemu získám větší přehled o svém těle. Pár týdnů jsem hledala hodinky, které budou zvládat všechny moje požadavky a navíc budou na ruce vypadat dobře. Protože chytré hodinky nejsou jen módním doplňkem, ale je opravdu nejlepší a nejvhodnější mít je na ruce 24/7. Hledala jsem všude možně, přes levnější, až po ty dražší a nakonec moje srdce zatoužilo po variantě od Apple. Ach, jen ta cena. Sice jsem měla v plánu se rozšoupnout a udělat si opravdovou radost, ale deset tisíc byla investice, která mi přišla už vážně přes čáru. Pátrala jsem proto dál a vzpomněla jsem si na dost oblíbenou firmu Fitbit, která je známá právě chytrými náramky a hodinkami pro fitness nadšence.
Jeden konkrétní náramek se mi i dost zamlouval a lákal mě hlavně z důvodů, že jsem na ně četla skvělé recenze. Jenže, mělo to háček. Nebyl vodotěsný. A to je něco, bylo při mém výběru opravdu důležité. Navíc když se blíží léto a koupačky. Dobře, pátrala jsem dál a už jsem ani nedoufala, že objevím něco, co mě natolik uchvátí, abych to hodila do košíku. Ale ejhle! Na Alze jsem objevila novinku, která měla vyjít následující den a právě od značky Fitbit. Krásné, rose gold hodinky v kombinaci s lososovou, které vypadají právě jako Apple Watch. Ovšem cena o pět tisíc nižší. Jejich funkce, vzhled, cena a hlavně vodotěsnost mě donutily k tomu, abych si je po chvilce přemýšlení objednala.
Tak, tohle byla moje story o tom, jak jsem k hodinkám přišla a proč jsem si je pořídila. A teď se můžeme vrhnout na jejich funkce a celkovou recenzi.


Hodinky po rozbalení vypadaly ještě lépe, než na obrázku a byla to láska na první pohled. Jako první je propojíte s telefonem. Mám iPhone a propojení šlo úplně bez problémů. Stáhnete si aplikaci Fitbit, která vám později slouží jako ukazatel všech vašich cílů, denních aktivit, spálených kalorií a tak dále. Mimochodem aplikace je krásně přehledná a vyhovuje mi všemi deseti. A co všechno vám tedy hodinky měří a ukazují? Samozřejmě kroky, které za den ujdete. Tepovou frekvenci, kterou ještě rozdělují na tu, v které pálíte tuky, relaxujete, nebo jste například v kardio zóně. Díky tomu jsem například zjistila, že nejlépe spaluji při procházkách a celkově při rychlejěší chůzi. Dále vám kontroluje spánek, takže každé ráno hned vidíte, jak dlouho jste spali, jednotlivé části spánku, nebo počet vzbuzení za noc. Nejvíce mi pomáhá funkce při trénincích. Kdy si vlastně zvolíte jednotlivou aktivitu a hodinky vám počítají spálené kalorie, tepovou frekvenci, čas a při běhu dokonce trasu, vzdálenost a tempo. Další funkci, kterou hodně oceňuji je budík, který vám pouze vibruje na ruce a tím pádem je probuzení takové milejší, než když vám začne ječet po ránu mobil u hlavy. Pokud máte bezdrátová sluchátka, lze mít v hodinkách i hudbu. Bez nabití vydrží cca 4 dny, takže to není otravný a nabíjení trvá jen zhruba dvě hodinky.



Je to prostě skvělá motivace. A to jsem ani nezmínila, že v aplikaci Fitbit si pak můžete nastavit jednotlivé cíle. Ať už na kroky za den, tak na aktivitu během týdne, či patra, která jste před den vystoupali. To je vážně hodně nakopávací a zábavné. Každou hodinku navíc hodinky ukážou, aby člověk ušel daný počet kroků, který si nastaví. Samozřejmě nemusíte, ale je to skvělý nakopávač pro lidi, kteří se chtějí trochu více hýbat například v sedavém zaměstnání, či při práci doma.
No, co vám budu povídat. Jsem z nich nadšená a moje recenze je zatím vážně jenom kladná. Cena hodinek je nějakých 5149,- a za tu cenu se to opravdu vyplatí. Pokud chcete investovat do svého zdraví, pohybu a motivace, je to opravdu parádní volba.

2 komentáře

  1. Peti, chtěla bych se jen zeptat, zda ty hodinky nežerou moc mobilu baterku.

    OdpovědětVymazat
  2. Já mám hodně podobné dámské smart hodinky . Taky jsem chtěla s růžovým páskem :-) . Nejsem žádný velký sportovec, mám je spíš jako módní doplněk :-D . Vypadá to ale dobře, když mám tyto hodinky a ne obyčejné. Lidi si alespoň můžou myslet, jak hodně sportuju :-D .

    OdpovědětVymazat

Moc si vážím každého Vašeho komentáře. ♥